28 February 2008

Noi reguli legate de folosirea URL-urilor la vedere in Google AdWords

Conform blogului oficial Google AdWords, de la 1 aprilie Google va pune in aplicare noua sa politica in ceea ce priveste url-ul la vedere (display url). Se pare ca nu toti  vor fi afectati insa cei la care se aplica vor fi nevoiti sa faca anumite schimbari.
Aceste noi reguli se vor aplica tuturor advertiserilor, fara nicio exceptie, incepand cu data de 1 aprilie.

De exemplu, daca url-ul de destinatie (landing url) este www.site.ro, atunci si url-ul la vedere (display url) trebuie sa fie www.site.ro, urmatoarele url-uri la vedere nefiind acceptate:
www.site.co.uk deoarece se considera ca duce catre un alt site;
www.sit.ro deoarece se considera ca duce catre o pagina cu continut identic cu www.site.ro;

Cat despre url-urile de tracking, Google le va accepta daca se potrivesc cu cele la vedere.
De asemenea si subdomeniile vor fi acceptate, chiar si impreuna cu un text aditional;
de exemplu:
sub.site.ro
site.ro/text
www.site.ro/text

Google recomanda ca toate modificarile sa fie facute inainte de 1 aprilie pentru a evita intreruperea afisarii anunturilor tale din cauza unor posibile refuzari ale acestora datorita noii politici.

No comments:

Post a Comment